IKLAN

Cara Nak Buat Palazzo Budak

Aku diamkan je sebab aku tahu dia bukan berani buat apa pun. Sejak aku masih tingkatan 5 lagi aku dah rasa semacam dekat adik aku tu.


Palazzo 1 Blouse Pattern Sewing Pants Sewing Pattern Pallazo Pants Pattern

Aku nak cerita dari awal biar korang faham.

. Tengah berak pun pernah. Kadang-kadang dia mengintai aku mandi. Bukannya apa aku selalu rasa dia macam suka perhatikan aku.

Aku ada seorang adik lelaki.


Cara Cara Menjahit Seluar Palazzo Seluar Palazzo No1 Facebook


Tutorial Palazo 1 Pants Sewing Pattern Pants Pattern Fashion Sewing Pattern


Clothes Sewing Patterns Baby Clothes Patterns Pants Sewing Pattern


How I Made My Summer Pants

0 Response to "Cara Nak Buat Palazzo Budak"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel